Klacht: ‘Hoera, uw klacht is in behandeling genomen’

op 05 maart 2020 over PSA Finance - Private Lease in de categorie Autodealers

Krijg ik een mail van klacht.nl, ‘hoera, uw klacht is in behandeling genomen’. PSA Finance denkt dat, gezien de klacht al een poosje geleden is, deze nu wel opgelost zal zijn. Nou, verrassing, nog steeds niets gehoord, in geen enkele vorm. Probeer nu om ze dit als antwoord te mailen en onderneem weer pogingen ze te bellen, maar weer zoals voorheen, niet te bereiken. Bij mij blijft de ‘hoera’ nog even uit….

In de 1e plaats zou het al fijn zijn als ik sowieso iets van een reactie krijg.... Meer durf ik nog niet te hopen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PSA Finance - Private Lease over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PSA Finance - Private Lease in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PSA Finance - Private Lease een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PSA Finance - Private Lease

Heeft op 09 maart 2020 om 09:24 geantwoord

Beste mevrouw Choufour,

Ik vind het vervelend om te vernemen dat de klacht nog steeds niet is verholpen.
We hebben net contact gezocht met het nummer dat er bij ons bekend is, maar toen kregen wij uw man aan de lijn. Dat is dan ook de reden dat wij in de loop van de ochtend nogmaals contact zullen opnemen.

We hopen u zomenteen te pakken te krijgen om met u te kijken naar een passende oplossing.

Groet,
PSA Finance Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door As.Ch