Klacht: Hoekbank verkeerd en slordig gestoffeerd

vasco rossi op 13 september 2021 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

7 weken later dan gepland werd eindelijk mijn fluwelen hoekbank geleverd. Na het uitpakken en op zijn plaats zetten zag ik kleurverschil op de delen, blijkt dus dat de fluwelen stof horizontaal ( met vleug van links naar rechts ipv verticaal) op de bank zit. Dit hoort niet! Een stof met een vleug hoort verticaal op de bank te zitten. Ook is een zitdeel heel los gestoffeerd en lopen de zittingen in de hoek niet gelijk. Na mijn klacht ingediend te hebben bij zowel de klantenservice als de winkel werd ik afgepoederd, met teksten als; zo worden onze banken altijd gestoffeerd en dan had je naar andere banken in de winkel moeten kijken. Maar toen ik geadviseerd werd over de stof is mij verteld dat de stof van boven naar beneden (verticaal dus) gestoffeerd zal worden. En dat de stof op een zitting los zit en niet gelijk met de andere zitting loopt, ook dat komt voor bij hoekbanken. Echt! Wat een onzin! Ik laat het hier niet bij zitten in ieder geval! Het is een ondeugdelijk bedrijf! Dat blijkt. De klant krijgt nooit gelijk blijkbaar, maar ze nemen ook niet de moeite om het probleem te komen bekijken!

Ik wil graag dat er iemand komt kijken. Want niemand zal akkoord gaan met deze manier van stofferen. Ik heb meerdere meubelzaken en stoffeerders benaderd en iedereen zegt banken met fluweel verticaal te stofferen, dus ben ik gek???

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 17 september 2021 om 11:07 geantwoord

Beste heer Rossi,

Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. Ik heb het intern besproken. Mijn collega heeft doorgegeven dat ze inmiddels contact met u heeft opgenomen en wij hebben u een nieuwe keus aangeboden. Fijn om te horen en onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Margo Wolters - Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door vasco rossi