Klacht: Hoekbank niet geleverd

op 16 augustus 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 weken geleden een hoekbank besteld die vorige week zou komen, ik heb nu een mail ontvangen dat het weer 2 weken gaat duren. Dit terwijl we over een week ons dochter verwachten en mijn hoogzwangere vrouw zware rugklachten heeft

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze week nog een bank waar we op kunnen zitten desnoods een tijdelijke bank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 16 augustus 2016 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:32 geantwoord

Er word niks aan gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogzwanger