Klacht: Onterechte incasso

op 11 december 2018 over Hoek & Partners in de categorie Deurwaarders

6 maanden geleden werd ik ziek en heb ik me uitgeschreven bij sportschool bodystyle. In oktober kreeg ik zonder waarschuwing van de sportschool een brief van hoek en partners , dat ik de resterende abonnementskosten moet betalen. Ik heb de sportschool in juni de gelegenheid gegeven om mij te bellen. Ik heb ze 4 keer gebeld. Niks vernomen en ging er van uit dat ik netjes ben afgemeld. Zonder contact op te nemen of naar mijn medische gegevens te vragen of überhaupt re zeggen dat ze het er niet mee eens waren, hebben ze mij bij het inasso bureau aangemeld. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met hoek en partners. Krijg de gelegenheid niet om iets uit te leggen. Mevrouw Hung vandaag zomaar op. Jouw woord tegen die van hun. Je moet betalen punt. Maar mevrouw waar is het bwijs dat ze contact met mij hebben opgenomen? In oktober. Maar dat is 4 maanden later? Ja e hebt contract breuk gepleegd zegt ze. Betalen punt. Maar ik ben ziek? Ze hadden mij kunnen bellen? Ja ze zeggen dat ze je hebben gesproken. ..maar jullie hebben geen enkel bewijs? Jouw woorden tegen die van hun…maar waarom word ik niet geloofd en zij wel? Ik heb 3 verschillende collega’s gespoken en mijn eigen zusje heeft het formulier ingelevers omdat ik te zoek was? Ik ben nooit gebeld dat ze nie akooord gaan. ..heb nooit een brief gehad niks! En toen ging ze op

Als het incasso bureau mij weer afmeldt, want ik betaal niks. Ik heb nooit een brief of email ontvangen .pas 6 maanden later en dat was een aanmaning

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoek & Partners

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoek & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noabedir