Klacht: Ontevreden

op 06 juni 2018 over Hoek & Partners in de categorie Deurwaarders

Tis namelijk zo dat ik een theorie examen had aangevraagd bij turbo theorie en toen kwam er iets tussen waarbij ik het niet meer kon, ik heb toen bijna een maand van tevoren aangegeven dat ik het niet meer zou kunnen halen omdat ik naar het buitenland moest, de volgende dag kreeg ik een brief van incassobureau Van Hoek partners dat ik binnen 14 dagen na dagtekening 60 eu moest betalen zonder dat turbo mijn examen had aangevraagd, het was op de 14e dag en ik zou na me werk ondanks alles toch betalen want ik stuurde van hoek een email dat ik het nieteens ben en ze hebben nieteens de moeite genomen om erop te reageren, maar ik kreeg 02u in de nacht een mail van hun dat ik nog 40eu moest betalen dus in totaal 100eu, alsof ik geld van de boom plukt, hoe kan dat nou zonder dat ze een examen hebben gereserveerd en bijna een maand van tevoren afgemeld ik ben heeeeeel erg ontevreden heel erg die bedrijfsnaam os incassobureau van Hoel Partners

Ik wil gerechtigheid en mijn geld terug ik vind die 40 eu wat erbij is gekomen ook afschuwlijk

Alle klachten die gemeld zijn door Debby30