Klacht: Hoe zeg ik mijn contract op?

op 12 juli 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Het zal ergens verscholen zijn op de website maar ik kan het met alle goede intenties niet vinden. Ik wil graag na twee jaar mijn contract bij EWP opzeggen, voordat het wordt verlengd.

EWP heeft mij prima geholpen met een schade aan de telefoon alleen heb ik nu geen privetelefoon meer en wil dus van de verzekering af. Alleen weet ik echt niet hoe..

Als de verzekering is gestopt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:25 geantwoord

Geachte heer Hulst,

Om uw contract op te zeggen kunt u het volgende doen.
U stuurt een email naar service.nl@ew-partners.eu
In deze email geeft u aan dat u uw verzekering wilt opzeggen voor uw telefoon. Vermeld meteen de reden van opzegging. Om de opzegging in behandeling te kunnen nemen hebben wij uw complete adresgegevens nodig en eventueel uw polisnummer of IMEI nummer.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

EWP Service Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Benfried