Klacht: hoe kun je retourneren

jasje ooit besteld 1 jaar geleden . nu weer be etc.

bij light. never.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

6 maanden geleden - In dit geval kunnen wij de klant geen oplossing aanbieden. Wij willen de beste oplossing voor een probleem van onze klanten vinden en soms duurt dat wat langer, maar we geloven in wederzijds respect. Dit betekent hoe groot het probleem ook mag zijn: beledigende en onredelijke verzoeken zijn voor ons niet aanvaardbaar. Wij hanteren deze politiek ook op onze sociale media. We zullen niet verder gaan met het oplossen van deze klacht en markeren dit als opgelost.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 juli 2016 om 21:33 geantwoord

In dit geval kunnen wij de klant geen oplossing aanbieden.

Alle klachten die gemeld zijn door fuck you en deze chinese bedrijfszooitje