Klacht: hockeystick van 275 euro kapot met 10 maanden

op 27 juni 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Vorig jaar augustus heeft mijn dochter van haar eigen geld een hockeystick van Adidas gekocht bij Hockey Republic. Nu zit er een gat in. Van kenners hoor ik dat het echt een fabricage fout moet zijn. Hockey Republic geeft aan dat Adidas daar toch niets mee doet. Ik heb afgelopen vrijdagmorgen 24 juni een app gestuurd naar de klantenservice met foto. De app is nog niet eens gelezen! Dus, Hockey Republic geeft aan mij niet te kunnen helpen en Adidas geeft geen gehoor.

Inmiddels gisteren (27 jun) contact gehad met Adidas. Deze geeft aan dat ik met de importeur/fabrikant contact moet opnemen. Vreemd zei ik. Er staat toch Adidas op de stick. Antwoord was heel duidelijk: Ik moest überhaupt blij zijn dat hij mij hielp door mij door te verwijzen ??????

Vandaag telefoontje gehad van Hockey Republic. Mijn dochter krijgt een nieuwe stick! Wij zijn superblij. Dank Hockey Republic!

Nieuwe stick

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RenateLohle