Klacht: Hockeystick kapot na drie maanden spelen

op 21 april 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Eind november 2016 kocht ik bij de Hockey Republic in Breda een Adidas hockeystick van € 150,- Hier is tot december mee gehockeyd waarna hij drie maanden in de kast heeft gestaan ivm winterstop. Nu enkele weken mee gespeeld en getraind (sinds begin maart) en de stick is kapot. Er zit een gat in de kru ofwel lagen laten losl. Verkoper stelt zich op standpunt dat drie maanden garantietijd voorbij is sinds moment van aankoop en Adidas vergoedt niks. Wettelijke garantietermijn is 6 maanden en van een hockeystick mag verwacht worden dat hij voldoet aan het doel waarvoor hij gemaakt is nl. een slagsport. Stick voldoet dus niet aan de verwachtingen die ik als consument mag hebben van een dergelijk product.

Ik verwacht dat Adidas haar verantwoordelijkheid neemt en erkend dat deze stick onder de wettelijke garantie valt en overgaat tot vergoeding van een nieuwe stick.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke Kleijn