Klacht: Hitte/busschauffeuse

op 12 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op deze warme dag, 26 graden, reizen wij zoals elke dag vanaf Utrecht met bus 400 om 17.45. Bij vertrek in Utrecht kreeg de chauffeuse de bus niet aan de praat. Uiteindelijk is een andere chauffeur haar komen helpen en had ze de bus niet in de versnelling gezet. Iets wat nemen wij aan elke chauffeur wel moet kunnen.. Na dus 10 min later te zijn vertrokken was het bij een van de volgende haltes weer raak, ze kreeg de bus niet vooruit. Gelukkig was dit sneller opgelost dan de eerste keer. Wat hier allemaal nog bijkwam is dat de airco het niet deed. Of ze wist ook niet hoe deze werkte..

Gewenste Oplossing:

- Ervaren chauffeurs op de bussen.
- Werkende airco, zeker met deze temperaturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 mei 2016 om 21:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb het bericht van klant doorgestuurd naar de betreffende teammanager zodat er kan worden besproken wat er niet goed ging bij het opstarten en optrekken van de bus.
In ons systeem zie ik staan dat het probleem van de defecte airco is gemeld, dus dit zal gerepareerd worden.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door CharlotteHak