Klacht: Twee maand na bestelling niets ontvangen

op 30 november 2013 over Hip voor de Heb in de categorie Internetshops - Schoenen

25/09: bestelling van een rokje. Bevestigingsmail met melding dat bestellingen geplaatst voor 21u30 de volgende dag geleverd worden.
08/10: mail naar webshop om te zeggen dat ik nog niets ontvangen heb.
09/10: antwoord van Sanne Groebbé van de klantendienst om te zeggen dat order gecancelled stond in systeem maar dat de betaling wel binnen is, ze het gelijk verzenden, er een armband bij doen ter compensatie voor de vertraging en excuus voor het ongemak.
10-11-12/10: TNT PostNL probeert drie keer pakket aan te bieden maar ik ben niet thuis. Het briefje meldt dat ik afzender moet contacteren omdat pakket retour afzender is.
16/10: Sanne Groebbé antwoordt op mijn mail met vraag waar pakket is dat ze het nog niet retour ontvangen hebben maar opnieuw zullen versturen zodra ze het ontvangen.
22/10: Sanne Groebbé antwoordt op mijn vraag waar pakket blijft dat ze het zal nagaan.
25/10: Sanne Groebbé antwoordt op mijn vraag naar nieuws dat ik eens bij mijn buren of postkantoor moet checken.
28/10: ik mail naar Sanne Groebbé dat ik de chauffer gesproken heb en dat die bevestigd heeft dat het retour afzender is.
29/10: Sanne Groebbé antwoordt dat PostNL het niet vindt en dat ik TNT België moet contacteren. TNT België meldt me dat zij niets te maken hebben met TNT PostNL.
30/10: website PostNL meldt op basis van verzendcode dat pakket geleverd is bij Hip voor de Heb. Webshop antwoordt dat ze die week retourzendingen krijgen en zullen kijken of het erbij is.
6/11: ik mail dat ik binnen 7 dagen geld terug wil krijgen of anders klacht zal indienen.
6/11 Fleur Kriegsman antwoordt dat ze niets binnen gehad hebben en dat ik moet snappen dat ze het pas kunnen verwerken als het binnen is. Ze zegt dat PostNL het uitzoekt en dat ze vrijdag meer weet.

Na 6/11 niets meer gehoord van Hip voor de Heb.

Terugbetaling van volledige bedrag. Al zou een compensatie voor het tijdverlies met het over-en-weer gemail een beleefde bonus zijn.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hip voor de Heb

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hip voor de Heb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sbosmans