Klacht: Geld retourzending niet ontvangen

op 03 december 2013 over Hip voor de Heb in de categorie Internetshops - Schoenen

22/10 een bestelling bij Hip voor de heb geplaatst. Helaas bleken diverse artikelen niet te passen en heb ik het grootste gedeelte (op eigen kosten) op 31/10 retour gezonden. Er wordt aangegeven dat het betaalde bedrag uiterlijk binnen 21 dagen wordt teruggestort.

25/11 per mail contact opgenomen omdat ik nog geen geld terug had ontvangen.
26/11 mail ontvangen dat men hem niet terug kan vinden in de systemen.
26/11 reactie verzonden met het pakketnummer van mijn retourzending. Volgens track and trace is deze op 1 november afgeleverd bij Hip voor de heb.
27/11 mail ontvangen dat men het verder uit zal zoeken en dezelfde week nog zal verwerken en excuses voor het ongemak.
29/11 mail gezonden dat ik nog geen geld heb ontvangen en met de vraag of het gelukt is de retourzending zoals aangegeven diezelfde week te verwerken. Geen reactie ontvangen van Hip voor de heb.
2/12 mail gezonden dat men had aangegeven dat het de week ervoor opgelost zou worden en ik nog geen geld retour heb ontvangen. Geen reactie van Hip voor de heb.
Vandaag 3/12 wederom gemaild dat ik helaas nog niets heb ontvangen en ik ook geen reactie meer van ze krijg en me inmiddels zorgen begin te maken. Helaas nog geen reactie ontvangen van Hip voor de heb.

Z.s.m. het bedrag van de retourzending op mijn rekening ontvangen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hip voor de Heb

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hip voor de Heb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tbrandsen