Klacht: High tea, wat een afknapper!

op 28 mei 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Voor iemands verjaardag had ik een voucher voor high tea voor 2 personen gekocht. Toen zij helaas niet kon, heb ik een nieuwe voucher gekocht, maar dat had achteraf niet gehoeven want Fletcher was zo goed om het toch te verzetten.
Nou, dan ga ik toch nog een keer voor die 2 e voucher, dacht ik dus.
Helaas heb ik spijt van die voucher eant de high tea was niet de moeite waard.
1 kannetje thee voor 2 personen, en het personeel zag ons niet zitten, dus ik moest naar hen toe lopen om nog een kannetje thee te vragen. De sandwiches waren dun belegd met een soort tomatenpuree ipv vis of vlees. De bananensoesjes waren van die goedkope (nog licht bevroren) nepsoesjes, waar alleen gele suikerlaag op zit. Scones met een beetje spuitslagroom, geen jam.
Eigenlijk was niets echt lekker. Het kwam allemaal jit de vriezer of uit een pakje.
Ik schaamde me voor deze high tea, het was een waardeloos cadeau voor mijn vriendin. Dit grapje heeft me 50 euro gekost. Zou er verschil zijn tussen de Fletchers of is dit standaard voor alle vestigingen?
Die tweede voucher is inmiddels al verlopen door de Coronatijd.

Als ik de verlopen voucher mag gebruiken om te kijken of een andere vestiging van Fletcher er meer werk van kan maken.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fran de Ruiter