Klacht: High tea Groupon oplichting

op 13 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een Groupon aanbieding gekocht voor een high tea in het Corendon hotel Amsterdam. De aanbieding was voor vier personen twee uur onbeperkt high tea voor €49,99 euro i.p.v. de normale prijs €118,- euro. Mooie aanbieding dus, nou mooi niet!!
Vandaag zijn we geweest, helaas kon één iemand niet mee dus waren we met z’n drieën.
Toen ik inlogde op de Wi-Fi van het hotel zag ik dat de high tea per persoon €12,50 euro kost. Dus geen €29,50 euro p.p. zoals vermeld in de Groupon aanbieding. Bij navraag bij het personeel kreeg ik te horen dat dit inderdaad de normale prijs is, ook zeiden ze dat ze het niet eens zijn met deze gang van zaken en dat het een trucje is van de baas van het hotel.
Ik vind het oplichting, het is misleidend om €118,- euro als normale prijs te noemen voor vier personen terwijl dit €50,- euro is, nog minder dan de helft. Dit kan- en mag toch niet?! Ik heb i.i.g. niet kunnen genieten van de high tea omdat ik me zwaar in de maling genomen voel.

Ik zou graag willen dat Corendon met een passende oplossing/reactie komt. Het lijk mij niet de bedoeling dat je zo met mensen omgaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I.v.T.