Klacht: High service?

op 28 april 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je betaald dik voor een service plus polis waarin een leentoestel wordt beloofd echter BCC doet alles eraan om hier onderuit te komen. Tevens komen ze hun afspraken niet na over bijvoorbeeld terugbellen of vermeende levertijd van onderdelen. Ik heb vorige maand 2 weken zonder tv gezeten en moest vrij nemen voor een monteur dus tussen 2 en 7 (!) kwam. Nu is de tv weer stuk en denken ze me te kunnen afschepen met vervanging van het zelfde onderdeel. BCC every day high service? gewoon lekker op internet bestellen volgende keer. Ook denken ze niet te hoeven reageren op klachtenmails: dan doe ik het wel op het web: gegroet BCC!

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe tv krijg die niet 2 x in een jaar stuk gaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

BCC

Heeft op 04 mei 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Vincent,

Wat vervelend dat de tv voor de tweede maal een defect vertoont.
Vanmorgen heeft u een mail ontvangen vanuit de reparateur, zij hebben een omruiling aangevraagd bij de fabrikant.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vincent111