Klacht: Verkeerde crème voor in cremen bankstel

op 06 november 2018 over Hiero Woonsuper in de categorie Meubelwinkels

Ik koop al jaren kleurloze crème om mijn donkerblauw bankstel in te cremen.
Altijd prima gegaan.
Nu met het laatste flesje, bleek dat het voor een wit bankstel was, ik was er niet van op de hoogte, aan gezien het bij de kleurloze stond.
Mijn 3 zots bank nog met het oude flesje gedaan, de 2 zitter met het nieuwe.
Ik deed het het zo als ik het steeds doe, niet wetend, dat het voor een een wit bankstel was.
Met gevolg mijn 2 zitter was geheel wit.
Gebeld met de Hiero,te Heerlen, o dat was al eens gebeurd, ik zou het maar goed afwassen dan ging het er wel af. Niet dus.
Weer gebeld , er zou iemand komen kijken, heeft het ook gedaan.
Toen was het de 2 zitter was versleten , hij kon er niets aan doen
Zij hem bekijkt u de bank, is daar wat mis mee, hij bekeek hem niet eens
Ik heb gevraagd naar de naam van de eigenaar van de Hiero te Heerlen.
Betreft de Heer Keller.
Deze vanmorgen gebeld, nou ik zou niet klagen, normaal zou hij 50 euro tellen als er iemand langs kwam, dus ik had geluk dat ik dat niet hoefde te betalen.
Ik was perplex, ik zei hem dat ik het zelf niet kan. Ben door een medische blunder mijn energie kwijt, en ben afhankelijk van hulp.
Dat interesseerde hem niet. Ik moest maar kijken hoe ik het deed.
Mijn vraag aan u, is dit alles normaal, zij zetten de flesjes verkeerd. En ik let dan niet op dus is het mijn schuld.
De Hiero te Heerlen. Doet er niets aan, ik zit met een donkerblauwe bank. Met wit, wat er niet meer af gaat.
Nu zit ik met een 2 zitter, die niet meer gevoed is. En ben bang dat hij gaat scheuren.
En ben zo trots op mijn banken, altijd goed bij gehouden, nu dit.
Om de zoveel tijd met donkerblauw gedaan dat hij mooi blijft.
Ik weet nu niet wat te doen.
Dit is mijn klacht

Zij ben tevreden als de Hiero te Heerlen , ervoor zorgt dat het witte geheel eraf is, en hij met de kleurloze, en het nieuwe flesje wat ik zou krijgen.
Wordt hersteld zonder dat ik er 50 euro voor moet betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne 1947