Klacht: Witte aanslag op tegels na gebruik schimmelspray

op 26 maart 2020 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Na het gebruik van de schimmelspray blijft er een witte aanslag achter op de tegels die niet is weg te krijgen…

Hoe krijg ik deze aanslag weg. Ik zie dat andere consumenten hetzelfde probleem ervaren.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar HG over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door HG in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat HG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HG

Heeft op 31 maart 2020 om 16:52 geantwoord

Geachte mevrouw Verseveldt,
Wij vinden het spijtig dat u een probleem ervaart na het gebruik van de HG schimmel schuimspray. Om u hierover een advies te kunnen geven hebben wij u rechtstreeks via uw email een bericht gestuurd.
Vertrouwende u met bovenstaande bericht voldoende te hebben geinformeerd,
met vriendelijke groet,
HG Consumenten service

Bericht van HG

2 dagen geleden - Geachte mevrouw Verseveldt, In antwoord op uw bovenstaand bericht en met referte aan onze e-mail van 31 maart jl., kunnen wij u als volgt informeren; Wij hebben weliswaar de door ons opgevraagde foto van uw tegels niet ontvangen, maar zouden u willen vragen of deze vlekken of wellicht ingedroogd product of kalkaanslag (welke nu zichtbaar(der) is geworden) kan zijn. Bij gebruik conform de gebruiksaanwijzing kan de HG 'schimmelreiniger een tegel niet aantasten. De witte vlekken op uw tegels kunnen zijn ontstaan doordat ons product hier is ingedroogd. In dat geval zouden wij u willen adviseren om de tegels opnieuw met ons product te behandelen. Sprayt u de tegels in met de HG schimmelreiniger, laat het even inwerken (zonder dat het product hierbij opdroogt) en borstel de tegel (met een voor de tegel geschikte borstel). Daarna direct afspoelen met voldoende lauwwarm water. Wij zouden u erop willen attenderen hierbij op te passen voor spatten, zodat er geen product op u of uw kleding bijvoorbeeld komt. Een andere mogelijkheid is, dat er kalkaanslag op de tegels aanwezig is, die nu zichtbaar(der) is geworden. Kalkaanslag kan met behulp van een goede kalkaanslag verwijderaar worden verwijderd. Indien de tegels niet zuurbestendig (natuursteen) zijn, kunt u gebruik maken van de HG natuursteen cement- en kalksluierverwijderaar (product 31). Indien het keramische en zuurbestendige tegels zijn kunt u gebruik maken van de HG professionele kalkaanslag verwijderaar. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groet, HG consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Valerie123456