Klacht: product doet niet wat het beloofd.

astrid welting op 22 november 2016 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Al vaker heb ik HG producten gebruikt waar ik wel en soms minder tevreden over was. Tot nu toe voelde ik niet de noodzaak om een klacht in te dienen omdat ik dat nou eenmaal niet zo snel zal doen.

Nu is de situatie anders. Ik heb al weken last van verstopte afvoer van de gootsteen in de keuken. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets hielp. Ik ben toen naar de doe het zelfzaak gegaan om HG duo ontstopper te kopen omdat ik daar reclame over had gezien. in de winkel adviseerde men mij de (semi) professionele ontstopper van HG te gebruiken omdat deze nog sterker zou zijn! Vol goede moed ging ik naar huis en heb precies de gebruiksaanwijzing gevolgd. Het leek heel indrukwekkend met beschermbril, handschoenen enz. maar het heeft echt geen enkel resultaat gehad!! Ik ben echt heel erg teleurgesteld in uw product en heb letterlijk 15 euro door de gootsteen gespoeld en kan alsnog een bedrijf inhuren.
Ter compensatie wil ik graag mijn geld terug op mijn rekening.
Astrid welting

Als ik mijn geld terug krijg.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HG

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HG over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door