Mijn Klacht:
In 2014 hebben wij via een vertegenwoordiger een programma Mijn Salon van de B & F Groep aangeschaft wat fantastisch zou moeten werken voor de planning en afspraken. Helaas bleek dit NIET het geval en na een paar maanden hebben wij dit nooit meer gebruikt omdat er constant afspraken misliepen en verdwenen. de klanten hier voor niets stonden omdat de afspraken er niet instonden.
Het programma Mijn Salon zou fantastisch moeten werken zoals aangegeven bij de verkoop zoals gewoonlijk alleen bleek dit niet het geval..
Vele malen gemaild en gestuurd dat wij het programma op zegden alleen geen reactie en B&F groep bleek heerlijk automatisch van onze rekening afschrijven iedere maand.. Totdat je de incasso stopzet en er omdat er dan niet meer afgeschreven kon worden toch gereageerd moest worden de de B & F groep..
Volledig ondoordringbaar blijven zij nu herinneringen sturen en hebben dit na het bedrag verdubbeld te hebben zelfs bij een deurwaarder neergelegd die nu ook begint te drammen in opdracht van de B&F groep.
Schiet allemaal niet op en heb ook geen interesse om hier meer tijd aan te besteden want dit heeft al verschrikkelijk veel tijd geld en ergernis gekost.
Ik heb dit nu bij mij rechtsbijstandverzekeraar gedeponeerd zodat zodat een rechter kan beslissen over de manier van werken van dit vreemde bedrijf en ik alle kosten vanaf het begin en wat dit mij aan klanten gekost heeft op dit bedrijf kan gaan verhalen..
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik de ten onrechte betaalde door B&F groep geïncasseerde bedragen terug ontvang en zij veroordeeld worden voor de kosten het verlies van klanten en voor het gebrek aan ondersteuning.