Klacht: Het zich niet houden aan terugbezorging apparaat

op 08 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 8 juli, voor de tweede maal kort voor de verwachte levering gerepareerd nespressoapparaat een mail gekregen dat de levering niet doorgaat. Apparaat voor de tweede maal in verkeerde sorteerstation.
Onbegrijpelijk. Eerste keer snap ik nog, maar na een week weer verkeerd gaat erbij mij niet in. Voor de tweede maal voor niets thuis gebleven. Schandalig!
Ik wil dat er cintact opgenomen wordt met ons. Loop met je neus tegen de onreikbaarheid aan van het bedrijf. Kosten van het bellen zijn dermate hoog dat je afhaakt.

Gewenste Oplossing:

Dat er contact wordt opgenomen, vandaag nog en een deugdelijke afspraak wordt gemaakt waar men zich aanhoudt. Op een korte termijn, want we zitten nu sinds 24 juni zonder met een geleend apparaat van iemand anders.
0182514680

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2016 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Scheepstra,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat uw levering twee keer is misgelopen vanwege een sorteerfout. Als dit gebeurd, proberen wij de klant hiervan op de hoogte te stellen per e-mail of telefonisch, zodat u niet de hele dag hoeft te wachten op een levering. Ik zie dat mijn collega's u beide keren een e-mail hebben gestuurd.

Natuurlijk begrijp ik dat het vervelend is als een levering niet doorgaat, ik wil u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de levering.

Verder wil ik u nog een fijne dag toewensen.

Met vriendelijke groet,
Renate
Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door T Scheepstra