Klacht: Het waardeloze bedrijf Dell

op 04 februari 2014 over Dell in de categorie Electronica - Computers

In december heb ik een laptop van €780,- besteld bij Dell. Echter een week later was de laptop niet meer leverbaar en zou ik mijn geld binnen 2 werkdagen teruggestort krijgen. Na 2 weken besloot ik maar eens contact op te nemen, omdat het geld nog steeds niet was teruggestort. Het probleem zou zo snel mogelijk worden opgelost. Ik moest een afschrift van mijn bank doorsturen en weer binnen 2 werkdagen zou het geld worden terug gestort. Nu 2 maanden verder heb ik geen enkele cent gezien. Nog steeds 20 mailtjes, 5 telefoontjes krijg ik keer op keer te horen ‘we zijn er mee bezig’ ‘ik zal er alles aan doen dat u uw geld terug krijgt ‘ik neem contact met u op’. Na wat research op internet ben ik blijkbaar niet de enige die met dit probleem te maken heeft. Het is idioot dat er zo met een andermans geld wordt omgegaan en ik raad ook iedereen af om een aankoop bij Dell te doen!

Mijn geld terug krijgen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eileensimon