Klacht: Het vasthouden van een groot geld bedrag.

op 23 september 2017 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdagmiddag 15.33 betaling gedaan van een groot bedrag, bij mij afgeboekt, daarna op een tussenrekening geplaatst en na 24 uur nóg niet overgeboekt bij het ontvangende bedrijf.
Volgens Ing bank zou dit zomaar een paar dagen kunnen duren!!

Gewenste Oplossing:

Dat het geld direct doorgezet word naar ontvangende bedrijf, in dit geval Degiro ( beleggingen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iDEAL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iDEAL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruuddew@gmail.com