Klacht: Het opsturen van ontbrekende ondelen

op 31 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1keer gebeld nog niks gehoord via de chatbox ook niet heb van daag weer gebeld de mevrouw aan de andere kant slecht te verstaan

Gewenste Oplossing:

Dat de ontbrekende materiaal wordt op gestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 01 juni 2021 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sierk 1234,

We begrijpen dat je contact met ons opneemt omdat het product dat je hebt ontvangen vanuit ons distributiecentrum is verzonden. We kunnen je echter helaas niet helpen met je verzoek, omdat het product niet direct bij ons is gekocht, maar bij een bedrijf waarvoor vidaXL een leverancier is.

We vragen je daarom om contact op te nemen met het bedrijf waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zij kunnen je verder helpen.

Als leverancier hebben wij geen informatie over waar je de bestelling hebt geplaatst. Als je het niet zeker weet, bekijk dan de e-mail die je hebt ontvangen (bevestiging van bestelling, factuur, enz.) of je browsergeschiedenis.

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Sierk 1234