Klacht: Het op een bankje gooien van een pakket is geen bezorgen

De GLS bezorger heeft een nieuwe baan nodig

Dit is nu de tweede keer dat ik een pakketje bezorgd krijg via GLS. Ik weet niet wat er met de bezorger aan de hand is, maar een pakketje op een bankje bij de flat flikkeren een random huisnummer en naam opschrijven en weer weg gaan is dus geen bezorgen.

De eerste keer vond ik mijn pakketje zelf en de tweede keer zag een buurman het gebeuren. Deze keer had ik de mazzel dat het afgeleverd was bij buren die er op dat moment gewoon weg zijn.

Als je, je werk niet leuk vind doe dan wat anders maar dit is NIET de manier om met producten van andere mensen om te gaan. Helemaal omdat deze keer de inhoud vrij prijzig was.

Update 19-02
We verwachte weer een pakketje, ditmaal belt de chauffeur aan. We buzzen hem binnen door de eerste deur (gallerij flat) Niks, na een kwartier niks. Ga naar beneden en daar ligt mijn pakketje in de algemene hal geflikkerd.

WIE IS DEZE BEZORGER!! Hoe haal je het in je hoofd om zo met eigendommen van andere mensen om te gaan? Heb je niet door dat ik nu actief aan bedrijven ga vragen om mijn materiaal NIET met GLS te laten bezorgen?

Ik heb al met de klachtenlijn gebeld, ze gaven aan dat ene jani had ondertekend op 8, echter deze buren ken ik heel goed en waren op dat moment niet thuis.

Dat iets verkeerd bezorgt wordt, alas kan gebeuren, dat je geen zin hebt om naar boven te lopen in een flat , snap ik maar we hebben ook een lift.
Ik zou tevreden zijn als deze bezorger GEWOON ZIJN WERK DOET! En Excuus, maar dat zal er wel niet inzitten. Gezien hoe je met mijn spullen om gaat.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 maart 2020 om 11:53 geantwoord

Nogmaals gebeld. Heb een uur in de wacht gestaan en daarna werd de verbinding verbroken.

0/10 dat ik deze gladiolen aanbeveel om je materiaal te verzenden of tot een oplossing te komen. WAAR-DE-LOOS!!

Alle klachten die gemeld zijn door Hobbes_85