Klacht: het niet vinden van de side www.telegraaf.nl/zomer

op 22 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Probeer al 2 dagen naar www.telegraaf.nl/zomer te gaan om mijn unieke code in te vullen voor een cadeau voor mij als abonnee. Jullie schrijven dat de klacht is opgelost maar dit is absoluut niet het geval. Hoe kom ik op de webside?

Graag duidelijk aangeven welke side gebruikt kan worden om de gegevens in te vullen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 08:46 geantwoord

Geachte mevrouw Baal/ Mangnus,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u niet op de site van Telegraaf Zomer kunt komen. Onze excuses voor dit ongemak. Graag zouden wij van willen weten in welke browser u deze opent. Mocht dit Internet Explorer zijn (blauwe E) dan is dit het probleem. Internet Explorer opent veel pagina's niet en Telegraaf Zomer is daar helaas 1 van. U kunt de link proberen te openen in Google Chrome en gaan er vanuit dat het daar helemaal goed gaat komen. Mocht het toch niet lukken, dan horen wij dat uiteraard graag. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door marjaga