Klacht: Het niet naleven van eigen regels, innemen van machtspositie en het afschuiven van problemen.

op 17 oktober 2016 over PonyparkCity in de categorie Vakantieparken

Pony’s t/m 12 jaar NEE meiden van 15/16 jaar rijden er ook. Met het gevolg dat de grote pony’s weg zijn en mijn dochter een looppony had. Wat zegt het personeel balie, ga naar Hein die in de verste verte niet te vinden is. Collega Hein aangesproken en die zegt “oh leeftijd hanteren we al jaren niet meer”. WOW
Hein zou naar het huisje komen, niet geweest maar na ruim een dag Hein gevonden en aangesproken, maar hij had geen tijd en liep er gewoon voor weg. COMMERCIEEL NU TEN KOSTEN VAN KWALITEIT EN DE PONY’S!

Door dit gebeuren kon onze dochter niet vaak meedoen aan de aangeboden activiteiten van ponyparkcity. Personeel beloofde haar een dag later een presentje omdat ze jarig was, helaas heeft ze hier tevergeefs op gewacht. Bij de ponyles wäar we op de zijlijn naar zaten te kijken, kreeg een ander jarig kind wel een presentje met de woorden van Hein “dat PonyparkCity dit zo goed bijhielden” erg pijnlijk op dat moment. Snel naar de winkel gegaan voor gebak ter compensatie. Elk jaar (komen al 10 jaar bij ponyparkcity) meegedaan te hebben met de miss verkiezingen van PonyparkCity, maar door alles wat er gebeurde, wilde ze nu niet meer.

We hebben erg ons best gedaan om er ondanks alles een goed weekend van te maken. Mijn man en dochter zijn vooruit gegaan naar Ponypark City omdat ik in het ziekenhuis was voor onderzoeken ivm een tia. Ben met de taxi achteraan gekomen 136 km. Ik ben echt teleurgesteld in de hele gang van zaken bij ponyparkcity. Ik heb bewijzen, foto’s en filmpjes verzameld zodat men niet kan zeggen dat ik lieg. Meiden gaven zelf aan ouder te zijn maar alleen met de grote pony’s te lopen en te verzorgen maar zagen ze er even later gewoon mee rijden. Bij de receptie laten zien dat ik met de taxi was gekomen en een tia had gehad en mijn verhaal willen vertellen, maar ze laten je niet eens uitpraten en verwijzen je naar Hein die hiervoor geen tijd heeft.

Ik heb ponyparkcity van te voren gebeld of onze dochter nog mocht komen omdat ze 13 jaar zou worden. Ze zeiden dat ze een dagje wel door de vingers zouden zien maar blijkbaar zien ze meer door de vingers om er maar GELD mee binnen te halen. Sorry maar zo heb ik het ervaren nu.

Ik zou pas tevreden zijn als:
1) ponyparkcity een keuze maakt. Een weekendje overdoen met een pony waarmee ze kan rijden wetende dat ze nu 13 jaar is of een financiële compensatie waarmee wij met haar iets leuks kunnen doen met een pony of paard.
2) Alsnog haar beloofde presentje toesturen.
3) klachten serieus genomen worden en niet meer afgeschoven worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PonyparkCity

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PonyparkCity nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisa Sastroredjo