Klacht: Het niet leverbaren product.

op 13 december 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week was ik voor een langere tijd niet thuis en tot mijn verrassing werd het product pakket dat ik had besteld niet bij mijn buren afgeleverd en dus kreek ik volgens de informatie op het blad op 8-12-2017 het pakket met mijn aan gekochten : Lenovo Ideapad 310-15isk Premium adapter ( Een leptop adapter.) toen ik de info op het blad las staat er dat er binnen 5 werkdagen een weder sturing gedaan kon worden maar toe in mijn Niet thuis code invulden gaf het aan dat dit verlopen was. Mijn vraag is Hoe en wanneer kan ik mijn pakket krijgen. Het geld is all van mijn rekening afgehaald. ( ik heb van deze transactie ook een foto maar u klacht program laat maar het verzenden van een foto toe.

Hopelijk kan dit probleem zo snel mogelijk geholpen worden omdat de adapter nodig is voor mijn school laptop en met toetsen op de toekomst kan ik niet de adapters en accus van mijn klas genoten blijven gebruiken.

Ik ben tevreden als ik mijn product in mijn handen heb.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cyriel.m