Klacht: het niet in behandeling nemen van mijn klacht naar corendon

op 19 juni 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een klacht ingediend betreffende een gekregen sms op zaterdagochtend 17 juni om 02.55 uur (toen wij lagen te slapen)over mijn vertrek vanuit rhodos terwijl wij al op donderdag 15 juni om 10.30 waren geland.Het gaat mij niet om een vergoeding maar een excuus zou wel op zijn plaats zijn Ook over het gratis drankje wat er opeens zonder reden afgehaald is in het vliegtuig Ik weet dat dit een extra service was, maar vonden dit wel vreemd. Ook kan ik mijn beoordeling niet verzenden over hoe goed of slecht mijn afhandeling zou zijn dus bij deze : zeer slecht

Gewenste Oplossing:

Nogmaals een excuus en of een kleine vergoeding voor mijn genuttigde drankjes zouden wij zeer op prijs stellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RonvandenHeuvel