Klacht: Het niet goed op voorraad van producten

op 09 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik was vandaag in nistelrode bij de jumbo en het voor de tweede keer geen afgebakken stokbrood kunnen krijgen in een korte tijd op het midden van de dag ondanks het mooie weer en er veel bbqs plaatsvinden op dit soort dagen was voor mij de druppel die vandaag de reden was van mijn beklaag aan t personeel.
Het is al jaren dat ik heel veel op producten misgrijp zelfs een keer gehad bij de groente en fruit afd. Gewoon op 5 dingen heb misgegrepen.
Ben er van bewust dat de jonge werknemers daar niks aan kunnen doen en heb ze met beleid mijn klachten gegeven .
Helaas was er niemand van de volwassene aanwezig deze zondag ( 9 september ) .
ik kreeg dan te horen van een jonge dame dat ik dan maar naar een andere supermarkt moet gaan en niet verplicht ben bij hun te kopen.
Maar ja het is de enige supermarkt in dit dorp en aangezien dit beleid niet bij jullie past als je zegt 100% klanttevredenheid , vond ik dit geen gepaste opmerking.

Ik kom al jaren hier omdat ik niet van plan ben elke keer buiten het dorp mijn boodschappen te doen ivm met onze kostbare tijd als werkende moeder.
Ik neem aan dat er echt wel iets aan te doen is zodat ook hier de vakken optimaal gevuld zijn want bij andere jumbo’s is dit wel mogelijk alleen jammer dat zo’n dorp met één supermarkt dat niet kan hebben .

Ik zou graag een reactie ontvangen ,

Met vriendelijke groet, Theijssen

Als er iets mee gedaan wordt met mijn klacht ben ik blij, ben helaas niet de enige in t dorp hoor hier onwijs veel klachten over .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy Theijssen