Klacht: Het niet electrisch aansluiten van Falcon fornuis op een 2 fasenstopcontact , terwijl dit bij de aankoop van de keuken afgesproken was , de aansluiting van de Falcon .

op 28 september 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Ik kocht een keuken bij Bruynzeel in Leiderdorp voor 16.174,00 euro .
Het Falcon gasfornuis dat ik elders had aangekocht zou door Bruynzeel geinstalleerd en aangesloten worden zonder enig probleem of extra”s .Op de 1e tekeningen voor de aannnemer stond aangegeven dat er een 2 fasen stopcontact moest komen voor de Falcon met 7,4 KW .In juli ontving ik de definitieve tekeningen , die ik controleerde als leek zonder enig verschil te zien… Bruynzeel had mij daar en toen moeten attenderen op het feit dat zij de verantwoordelijkheid niet willen nemen om het gasfornuis aan te sluiten op een 2 fasenstopcontact .Vervolgens ben ik ontzettend aan het bellen en mailen gegaan, met de leverancier/importeur, Denardi .
Via hen kreeg ik informatie omtrent de aansluiting en dat een 2 fasen geschikt is tot een capaciteit tot ca. 7.6 Kw ! Mijn fornuis is 7,4 Kw en dus geen probleem zou je zeggen .Niets is minder waar…, Bruynzeel vertikt het om de Falcon aan te sluiten , terwijl dit gewoon geoorloofd is !

Ben pas tevreden als de Falcon gewoon, zoals de afspraak , aangesloten gaat worden , want er is niets aan de hand eigenlijk . Zij gaan lekker dwars liggen om moeilijk te doen ( kennelijk omdat zij dit fornuis niet hebben geleverd) Het verpakkingsmateriaal van de Falcon werd onder geen beding meegenomen..., ontzettend treurig niet ? Dus dat moet ook opgeruimd en meegenomen worden !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

Reactie van de melder van de klacht EPH Warmerdam

2 maanden geleden - Heb inmiddels van Bruynzeel keukens een mail ontvangen met de boodschap mij kosteloos en zo spoedig mogelijk een monteur te sturen om de Falcon aan te sluiten , maar wel op mijn verantwoording . De mail was gisterochtend omstreeks 9.30 u verzonden en daarom dacht ik wel dezelfde dag een afspraak met de monteur te kunnen krijgen ..., iets te optimistisch van mijn kant zo blijkt .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruynzeel Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EPH Warmerdam