Klacht: het niet bezorgen van het welkomstgeschenk de tas van libelle

op 07 augustus 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x een email gestuurd dd18-07 bevestiging 19-07 en 27-07 bevestiging 28-07 met de toezegging dat ik binnen 2 a 3 dagen antwoord zou ontvangen.Niet dus.Mijn eerste betaling was dd15-06.Mijn klantenmummer is 0048081829.Misschien dat ik nu wel serieus word genomen.Ik ben benieuwd.

Gewenste Oplossing:

Als ik seriues word genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 22 maart 2018 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Reijner,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Netty Reijner