Klacht: het niet bevestigen van afspraak ( schriftelijk of e-mail )

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medewerker uwerzijds ,staat bij suprmarkt Kostverloren ,reklamen te maken voor de telegraaf (niks verkeerd aan )Deeld div.attensie’s uit
onder ander de Telegraaf voor de duur van 1 jaar gratis bezorging
uit gezonderd de Zaterdag Waarom doet u deze geste niet bevestigen,
(schriftelijk bevestigen om zeker te weten dat er geen conseqensies
aan uwerzijds verbonden zitten).

Fan ”Telegraaf;;.

Gewenste Oplossing:

Antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer/ Mevrouw Van Bommel,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Bij het aangaan van een contract wordt er altijd schriftelijk een bevestiging gestuurd per e-mail of brief. Hierin staan alle voorwaarden beschreven, betreffende het abonnement. Wij zien dat u al contact heeft gehad met onze medewerkers. Mochten er toch nog vragen zijn, dan horen wij dit graag. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door mj.van.bommel.