Klacht: Het nalaten van mijn geld terug te storten

op 18 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Heb 23-4-2016 tuinstoelen tafel en voetenbankje voor 214.96 gekocht en betaald. Na het niet nakomen van de afspraak van jullie kant heb ik het geweigerd van Postnl en is het retour gegaan. Ik heb gebeld naar de desbetreffende winkel en die vertelde mij dat het via de klantenservice ging en daar mijn geld terug kreeg. Na 1 week wisten ze daar te vertellen dat Postnl het afgeleverd had bij mij ,wat niet waar was. Ze zouden een onderzoek instellen en 6 dagen later was het in orde en zou ik mijn geld terug krijgen. Naderhand bleek dat Postnl 29-4-2016 alles al had verzonden naar Blokker maar dat het weer in het depot zoek was geraakt. Het is nu 18-5-2016 en ik wil mijn geld terug. Zo ga je niet met je klanten om Blokker geen betere reclame dan mondreclame.

Wanneer ik mijn geld terug gestort krijg, telefoon vergoeding van het tig keer bellen om mijn gelijk te krijgen en excuses.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 mei 2016 om 13:24 geantwoord

Beste mevrouw,

Zoals zojuist telefonisch besproken zullen wij er voor zorgen dat u geld zo spoedig mogelijk retour wordt betaald. Onze excuses voor het ongemak. Tevens sturen wij u een cadeaukaart t.w.v. € 25,00 toe en een bos bloemen.

Sacha
Blokker webcare

Heeft op 30 mei 2016 om 16:02 geantwoord

30-5-2016
Beste Sacha,

Dit is een goede oplossing. Ik heb het geld inmiddels gestort gehad en de bloemen gekregen. Alleen de cadeaukaart t.w.v. € 25,00 heb ik nog niet mogen ontvangen . We wachten af.

G.P.Taalman

Alle klachten die gemeld zijn door Allecram