Klacht: Het moeten parkeren op een gemaaid weiland

op 09 september 2018 over Efteling in de categorie Attractiepark

We moesten vandaag op zondag 9 september parkeren op het achterste weiland van de parkeer plaatsen daar heb ik nog niet zo’n moeite mee maar dan moeten we de buggy en kinderwagen over een gemaaid weiland trekken duwen noem maar op wat voor manier dit vond ik zeer zeker niet prettig ivm een babytje van 4 weken dat licht te schudden en bonken in haar kinderwagen door de kuilen van het weiland tot overmaat van ramp komen we het weiland af maar doordat het gemaaid is lagen er grote sprieten gras op het weiland die tussen de wieltjes en lagers van de kinderwagen en buggy gingen zitten hierdoor moest ik al het gras en takjes ertussen uit peuteren ik vroeg ook of er pendelbussen deden door het verre lopen naar de ingang die reden ook niet ik ben abonnement houder maar twijfel nu toch echt of ik dit wel blijf ik hoor graag een reactie van jullie tegen moet gr rowdy van aarle maar ik kan beter een elektrische auto aanschaffen dan mag ik vooraan parkeren maar verschil moet er zijn he Ik heb de klacht niet gebeld bij de klantenservice omdat ik er wel klaar mee was en mijn zoontje graag naar binnen wilde van 2.5 jaar en het bij de bandenservice er druk was

Fatsoenlijk parkeren ipv op weilanden met flinke kuilen en gaten en

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rowdy1989