Klacht: Het lange wachten, het doorverbinden, geen personeel aan de tellefoonb

op 27 januari 2014 over ECI in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gaten in overtrek.

Gewenste Oplossing:

Mevr. Ria van Helmond filiaal Zeist heeft het(maar)keurig opgelost. Die verdient een pluim nog een echte klantgerichte verkoopster.In Utrecht is kennelijk geen personeel die mij te woord kon staan. Wachten,de telefoon komt niet eens terug bij de centrale!!
Het dekbedovertrek had ik daar gekocht. Ik ben ca. 1.5 uur bezig geweest om niemand aan de telefoon te krijgen en dan een 0900 nr??? (De rekening zal het uitwijzen).
Ik was nl niet meer in het bezit van mijn kassabon anders had ik direkt naar het filiaal in Utrecht gegaan maar dat risico wilde ik niet lopen.

Slecht zeer slechte service. Al ons linnegoed (36 jaar) kopen wij bij V&D door de goede kwaliteit maar de service??? In afwachting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ECI

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ECI nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 09 september 2014 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

niet voor ons bestemd

Alle klachten die gemeld zijn door peterkatoen@casema.nl