Klacht: Het is NIET opgelost

op 05 maart 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met referentie nummer 583975 van klacht.nl.
Ik had geen emailadres van klacht. nl waar te melden mijn bestellingnummer en jullie hebben de status veranderd als opgelost, maar is het niet.

Gewenste Oplossing:

Als jullie gaan echt het oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 05 maart 2017 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 maart 2017 om 08:40 geantwoord

Waarom ben ik niet tevreden? Want ze hebben mijn pakket al terug ontvangen de 20 december 2016 en ik heb nog geen geld gekregen daarom heb ik Klacht.nl ingeschakeld.
Waneer krijg ik echt mijn geld?

Alvast bedankt.

Mireia

Bericht van Light in the box

8 maanden geleden - Uw pdf kunne wie niet downloaden. Mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door MSM