Klacht: het huis was echt ver onder de maat voor €1500

op 10 maart 2020 over Airbnb in de categorie Hotels

we hadden in de voorjaarsvakantie in Grindelwald een airbnb geboekt. De prijs was ver boven wat we normaal betalen. De beschrijving was een eenvoudig appartement, maar het was gewoon slecht.

De spore (inclusief schurksporen van de hond van de oorspronkelijke bewoner) waren overal terug te vinden. Beperkt warm water is geen probleem, maar een douche op borsthoogte en een slang waardoor je de kop niet eens boven je hoofd kunt houden is wel een beetje treurig.
Keuken was gewoon goor, Alle resten van vet rond een plank die er niet meer was zaten op de muur. Muizen (op zich niet raar bij een oud huis in de winter). nul moeite genomen als je kijkt dat er enkel 1 bank staat voor een 5 kamer chalet. Lamp pleurde van het plafond (zat met plakband vast), melding gemaakt en niemand is geweest om te verhelpen. Zelf oplossing gezocht (oude koelbox uit schuur) voor muizen probleem) voor de muizen die door de vuilniszak vreten. Dekbedden leuk voor een Nepalese zomer, maar niet voor een winter in Zwitserland. 2-persoonsbed met maar aan 1 kant een nachtkastje en lampje.
Nachtkastje bij voeteneind bed, omdat een verlengsnoer blijkbaar te veel moeite was. Geen gordijnenvitrage...dus als je de luiken niet sluit sta je voor de hele wereld te kijk.
Allemaal niet onoverkomelijk, maar voor die prijs voel je je gewoon genaaid!!! Mijn man verdween de eerste ohtend na ankomst en dus was de vakantie heel anders dan voorgesteld. Voor €300 was het prima geweest, maar voor het bedrag dat we afrekende had die schotelantenne best aangesloten mogen worden, hadden ze best WiFi kunnen hebben daar en hadden de de keuken en badkamer best met basics goed kunnen inrichten. We zijn echt geen veel eisende gasten, maar prijskwaliteit was ver en dan ook echt ver onder de maat, terwijl het huis echt heel heel veel potentie had.
Zet ons er een paar maanden in en we verbouwen het tot een leuk authentiek huisje dat zou voldoen aan de wensen van normale gasten.
Doordat mijn man vertrok door het scharrige appartement zat ik ook met een skipas die niet gebruikt werd én niet terug gebracht kon worden. Veel kosten en een vakantie die niet bepaald verliep als gedacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Clemy157