Klacht: Het geld was belangrijker dan het spoedgeval.

op 14 mei 2020 over Loodgietersbedrijf Zink in de categorie Loodgieters

Deze loodgieter is gebeld wegens een spoedgeval. Een permanente of tijdelijke oplossing was per direct nodig in verband met een pasgeborene in huis.

Met twee man waren ze vervolgens enigszins op tijd aanwezig. Eén van hen had een behoorlijke kegel (tijdens werktijd), wat al naar onraad rook. Na het bekijken van het probleem in huis kwamen ze met een peperdure oplossing van een paar duizend euro en totaal geen tijdelijk oplossing voor de komende dagen.

Ze konden dus niets doen, behalve een dikke rekening neerleggen voor een 2 km rijden, een beetje kijken en een waardeloos advies geven. Volgende dag is een bekwame loodgieter van een ander bedrijf gekomen die alles binnen no-time had gefixt voor een prikkie.

Loodgieter Zink blijkt enkel te komen om te ‘cashen’ en niet met je mee te denken of je een passende oplossing te geven.

No cure no pay; dus hoge voorrijkosten retour.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Loodgietersbedrijf Zink

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Loodgietersbedrijf Zink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fox123