Klacht: het gebrek aan opladen Lebara

op 03 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naam: Lebara by Adyen
Omschrijving: 4315015181401697
TegenrekeningNL14ABNA0502833661
MutatiesoortInternet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: Lebara by Adyen
Omschrijving: 4315015181401697
0030002244160467 5696572
IBAN: NL14ABNA0502833661
Kenmerk: 31-07-Ze opgeladen mijn Lebara aan uw zijde en er is 10 euro voor mijn evenwicht. mijn nummer 06570561622017 18:24 0030002244160467

Gewenste Oplossing:

Naam: Lebara by Adyen
Omschrijving: 4315015181401697
TegenrekeningNL14ABNA0502833661
MutatiesoortInternet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: Lebara by Adyen
Omschrijving: 4315015181401697
0030002244160467 5696572
IBAN: NL14ABNA0502833661
Kenmerk: 31-07-Ze opgeladen mijn Lebara aan uw zijde en er is 10 euro voor mijn evenwicht. mijn nummer 06570561622017 18:24 0030002244160467

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wij kunnen inderdaad zien dat deze betaling naar Lebara is overgemaakt, maar begrijpen helaas uw vraag niet volledig. Zou u uw vraag kunnen sturen naar onze mail: support@adyen.com onder vermelding van uw PSP nummer: 4315015181401697

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door mirasek