Klacht: Het gaat de eigenaar alleen om geld.

op 21 december 2017 over Hella Tatts Studio in de categorie Beauty & Wellness

Ik zou zaterdag een gladiator tatoeren op mijn onderarm van wie zijn benen achter bomen zouden verdwijnen.
De bomen moesten eerst omdat die voor de benen kwamen.
De bomen eenmaal getatoeerd te hebben blijkt dat hij het stencil te groot heeft gemaakt waardoor de gladiator niet meer past. We hebben een uur gezocht naar oplossingen maar er was niks meer mogelijk.

We hebben de eigenaar gebeld en ik heb aangegeven dat ik niks anders dan een gladiator wil, en dat Als dit niet meer kan dat ik naar huis ga.
De eigenaar werd boos en begon met een agresieve toon tegen me te praten, vertelende dat als ik weg wil ik toch voor een heledag moet betalen.
Ik ben de hele tijd rustig gebleven, ook al werd hij zo boos, dat ik met de artietst, artash tot een prijs afspraak ben gekomen. De eigenaar en ik spraken af dinsdag te bellen.

Ik had verwacht dat hij met een excuses zou beginnen voor zijn agresieve toon, zijn werk nemers waren het namelijk ook mee eens dat dat echt onprofecioneel is. Of ik had verwach dat hij zou beginnen met het feit dat hij het enorm vervelend voor mij vind dat ik een tattoage heb voor de rest van mijn leven waar ik niet blij mee ben. Maar niks is minder waar, hij vraagt alleen of ik even vanuit Alkmaar naar Almere wil komen zodat we even konden kijken, ik stelde daar nog wat vragen over maar die wilde hij niet beantwoorden via de telefoon.

Ik denk dat als ik daar langs ga dat hij alleen maar meer ruzie wilt maken dus daar zie ik dan ook vanaf.

Opzich zijn de bomen mooi getatoeerd, maar de gladiator was het parade paardje dus is het hele plan voor mij mislukt.

Hij Vind dat ik voor 3,75 uur tatoeëren te weinig heb betaald met 290 euro.
Als ik een shop had en 1 van mijn artiesten maakt zo een grote fout had ik die klant helemaal niet laten betalen, of hem een dag gratis aangeboden om het op te lossen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hella Tatts Studio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rickdekkernl