Klacht: het automatische afschrijving

op 29 april 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ouders 91 en 87 weet niet wat dit voor instantie is die 85 euro automatisch afschrijd

Gewenste Oplossing:

graag stop zetten van het afschrijving

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

11 maanden geleden - Beste meneer Olbach, Wij hebben u enkele keren getracht te bellen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Wij zouden graag samen met u een oplossing vinden voor uw klacht. Zou u kunnen aangeven op welk moment wij u hiervoor het beste kunnen bellen? Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 29 april 2016 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zowie15