Klacht: Het 2e deel van mijn pakket is nooit geleverd.

op 27 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb veel make up bij light in the box besteld.3maanden geleden het eerste deel van mijn pakketnetjes gekregen( alhoewel het langer duurde dan wat de site vermeld heeft). Na lang gewacht te hebben, krijg ik te horen dat mijn pakket nog bij dhl ligt en ik contact moest opnemen voor een leveringsdatum. Dhl ontkent mijn pakket nog te hebben omdat er al gescand blijkt te zijn. ja er is gescand voor het eerste deel van het pakket ! Volgens dhl moet ik weer contact opnemen met lightinthebox. Nu ik meerdere malen contact opneem met light in the box krijg ik automatische berichten terug waarin mijn vragen niet beantwoord worden. Ik heb een extra verzekering afgesloten bij lightinthebox voor het geval mijn producten vermist zouden raken. Alleen laten zij nu niets meer van zich horen, behalve de robotbericten. Ik ben woedend! zo ga je niet met je klanten om! ik heb veel geld uitgegeven en het enige wat ik heb gekregen is een kwastenset en de nepwimpers. bijna 200 euro voor een kwastenset en nepwimpers zou ik dus NOOIT uitgegeven hebben! ik heb eerder bij lightinthebox besteld en altijd mijn producten gekregen. Alleen nu dus niet. Of dhl heeft mijn pakket gestolen, of lightinthebox is laks geweest. In beiden gevallen hoor ik mijn 2e pakket te krijgen omdat ik simpelweg extra heb betaald voor de verzekering! Groet een hele boze klant !

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakket krijg. Ik wil mijn 2e deel ontvangen of mijn geld terug !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
Marianne

LightInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Heeft op 16 mei 2014 om 04:05 geantwoord

Wat een onzin dat light in the box durft te suggereren dat dit probleem is opgelost. Er is helemaal niets opgelost! ik heb noch mijn geld noch mijn pakket niet ontvangen. Dus probleem opgelost? NOU NEE DUS ! ze verwijzen me NU WEER
naar dezelfde klantenservice die mij in 2013 1000x heeft genegeerd, op al mijn e-mails kreeg ik een robot e-mail terug waar ik helemaal niets aan had. CONCLUSIE: NEE LIGHT IN THE BOX MIJN PROBLEEM IS NIET OPGELOST !!! GEEF MIJN GELD TERUG !

Alle klachten die gemeld zijn door Ouissam