Klacht: Herstellingen!

op 19 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 12/07/2016 een nieuwe gsm gekocht bij Vanden borre een Samqung Galaxt A3, Nog geen 3weken later wil ik mijn gsm opladen en maakt hij geen contact meer met zijn lader. Vanden borre zei MOEDERBORD kapot! HOE KAN EEN MOEDERBORD KAPOT OP NOG GEEN 3 WEKEN TIJD!!!! Naar de winkel gedaan ze zeiden we gaan hem opsturen 2weken moeten wachten. Nu mijn gsm 18/08/2016 weer kunnen gaan halen savonds weer het zelfde laad niet op. Volgende dag naar de winkel geweest lag het aan de oplader andere oplader meegekregen, wil ik die thuis opladen, doet hij het weer niet, direct terug naar de winkel. Waar ze weer zeggen we gaan hem opsturen. Is dit nog normaal?!!
Helemaal niet tevreden over SAMSUNG hij zou gemaakt moeten zijn. en vertoond dezelfde symptomen als voor herstelling!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe gsm/ Geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door woukevangorp