Klacht: herstelling electrische fiets

jef Slagmulder op 30 november 2021 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste, heb op 10/05/2121 een electrische fiets gekocht bij den aldi en hebben er 2 maal met gereden en ze moesten het achterwiel komen repareren omdat er een slag inzat op 04/11/2121 ,2 weken later wilt mijn echtgenote ermee rijden maar kon niet omdat de achterband volledig plat was en de chepap was suk en daarmee konden we de band niet meer opblazen.Dan heb ik gebeld naar de herstellingsdienst en nu moet ik weer 3 weken wachten voor hij hersteld is. Als dit de service is dat jullie geven dan amaai. nooit meer (hebben er totaal 2 maal kunnen mee rijden)

Gewenste Oplossing:

Dat de fiets zo vlug mogelijk hersteld word. dank bij voobaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 07 december 2021 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jef Slagmulder