Klacht: Herstel direct

op 09 oktober 2013 over HerstelDirect in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de inbraak in mijn woning heeft herstel direct een noodcilinder geplaatst.

Na contact met mijn verzekeraar hebben ze 3 sterren cilinders geplaatst.

Later is gebleken dat er geen contact met mijn verzekeraar is geweest en dat ze de factuur niet naar de verzekeraar of mijn huisadres, maar naar een verkeerd (niet bestaand) adres.

We zijn inmiddels 10 maanden verder en de communicatie vanuit herstel direct laat zeer te wensen over.

Gewenste Oplossing:

Kom eens met een oplossing! na 10 maanden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HerstelDirect

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HerstelDirect nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HerstelDirect in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Vleuten101