Klacht: Herroepingsrecht niet gehonoreerd

Saskia de Wit op 14 december 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 november heb ik online de cursus Zweeds besteld. Deze heb ik op 3 december ontvangen en op 5 december uitgepakt (Sinterklaas cadeautje). Toen we de boeken bekeken, bleek dat het lesmateriaal exact een kopie was van een eerdere cursus die we 12 jaar geleden hebben gekocht via Studieplan. Op 11 december heb ik het herroepings formulier ingevuld via de site, dat moest binnen 14 dagen dus ik dacht dat ik goed zat. Helaas wordt mijn vraag afgewezen door LOI. Zij rekenen 14 dagen vanaf de bestelling, in plaats van vanaf de levering. Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind dat de inspectie periode pas ingaat vanaf het moment dat je het materiaal daadwerkelijk ontvangt en niet wanneer je het bestelt.

Gewenste Oplossing:

Lesmateriaal retour en volledig geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 16 december 2021 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia de Wit