Klacht: Heropenen Klacht omdat het niet is opgelost

op 09 september 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BCC heeft mijn voorgaande klacht ten onrechte afgesloten. Hierbij wil ik de klacht heropenen. BCC weigert mijn laptop te repareren. BCC claimed dat er niets mis is met de laptop terwijl de ASUS klanten service mij zo kon vertellen wat er mis is. Ik heb nu 4 foto’s met bewijs dat het product wel degelijk niet werkt. Ik wil graag een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Laptop gerepareerd, Zelfde laptop die het wel doet, geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BCC

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 10 september 2018 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door BCCLowService