Klacht: Slechte communicatie en trage levering

Thewhiteonly op 16 januari 2020 over Hermsen installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Ik ben boos en niet zo een klein beetje ook. Ik heb op 16 december 2019 een monteur op bezoek gehad van Hermsen installatiegroep uit Ede. .Hij constateerde een lekke verwarming. Hij zou een nieuwe bestellen. Ivm de feestdagen kon het wat langer duren.Er zou contact met mij opgenomen worden.Na de feestdagen was er nog steeds geen contact opgenomen.Ik bellen naar Hermsen.Maandag of dinsdag zou er contact opgenomen worden voor het maken van een afspraak.Weer geen contact op de beloofde dagen. Dus weer contact gehad.Verwarming was binnen ik zou gebeld worden wat nog steeds niet gebeurd is. Morgen is het precies 4 weken geleden dat het probleem gemeld is en 4 weken zit ik al met een lekke verwarming.

Slechte communicatie en erg trage levering.

Wanneer ze snel mijn verwarming komen installeren en neem maar een grote bos rode rozen mee voor al het ongemak en de ergernissen die ik heb.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hermsen installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thewhiteonly