Klachten over Hermes

1.0 /10
2 stemmen

Hermes Complimenten

Pakket nooit aangekomen

Klacht van Leeuwinga op 12 januari 2024 over Hermes in de categorie Vervoersbedrijven

Wacht al tijden op mijn pakket vanuit duitsland wat verstuurd is met Hermes. Volgens track and trace ligt het in Hermes Zwolle. Niemand, zowel post nl of hermes geeft duidelijkheid wanneer pakket er is. Sendungnr: 24786489 post nl: 3SFEVD10392067 Help!! Lees meer

onze lijn 6 was vervallen

Klacht van Tebbes op 24 augustus 2023 over Hermes in de categorie Vervoersbedrijven

Mijn vriendin en ik zijn samen met de bus naar het station Eindhoven gegaan. Wij gingen naar de kermis park hilaria op 13 augustus. Onze lijn 6 van station naar Nuenen oost zou 12 minuten over elk heel uur vertrekken.... Lees meer

Te vol

Klacht van Michael Aken, van op 29 september 2021 over Hermes in de categorie Vervoersbedrijven

elke woensdag ben ik te laat op school aangezien de bus altijd te vol zit. De bussen 404 / 4 of 322 als ze vol zitten laten ze niemand meer erbij en rijden voorbij de stations (begrijpelijk). Lees meer

Te vollen bussen

Klacht van SophieKempkens op 29 september 2021 over Hermes in de categorie klachtmelden

De bussen die van het station naar school rijden (404 of 322) zijn vaak te vol. Hierdoor kan je niet meer in de bus stappen en moet je de volgende bus pakken met gevolg dat je te laat aankomt op... Lees meer