Klacht: Herman den Blijker mes

op 18 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog niet zo lang geleden een Herman den Blijker mes gekocht bij de blokker(fruitmes)nog geen enkele dagen later is de punt afgebroken. Ik was het mes alleen met de hand en er zijn geen roestplekken ontstaan maar vind het gezien de prijs niet evenredelijk dat er nu al de punt is afgebroken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een nieuwe fruitmes.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 12 februari 2014 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat vervelend om te lezen dat de punt van uw mes is afgebroken.

Zonder de originele kassabon kan er helaas geen aanspraak worden gemaakt op de garantievoorwaarden van Blokker. Dit geldt tevens voor een bankafschrift. Hier is wel een aankoopbedrag op te vinden, echter wordt er geen specificatie van het artikel gegeven.

Wij willen u hierbij onze excuses aanbieden voor het ongemak wat u heeft ondervonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Blokker beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hewi2001